Wat zijn goede sites om autotheorie te oefenen?

Dus om het echt te leren niet een test om te kijken of je het goed kent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
10.2K

Het beste antwoord

Je hebt gekozen voor de gratis theoriecursus voor de auto.
Hier wordt de theorie gratis en uitgebreid behandeld.
In het menu zie je alle hoofdstukken. Deze indeling is exact gelijk aan het theorie-examen van het CBR.

http://www.gratistheorie.nl/auto.html
fremar
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De site www.gratistheorie.nl is inderdaad zeer handig.
Maar in de Appstore zijn ook 2 goede gratis apps te krijgen genaamd : VW Rijbewijs , en CBR Theorie. Deze apps werken goed en zijn overzichtelijk en makelijk te gebruiken.
Succes! Mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel gratis oefenexamens, erg uitgebreid:
www.theorieleren.nu

Op deze website vind je vrijwel alles wat je moet weten voor het examen. Als je daar alle vragen goed kunt invullen denk ik dat je een zeer goede kans maakt om te slagen.