wie is aansprakelijk bij betaling van reparatiekosten bij een auto, de kentekenhouder of de opdrachtgever?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Diegene die opdracht geeft is aansprakelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De opdrachtgever!

De opdrachtgever heeft een opdracht gegeven en zal dus ook moeten opdraaien voor de eventuele kosten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neem aan dat de opdrachtgever vaak ook de eigenaar is
{of de partner van de eigenaar}

En het is vaak zo dat degene die de auto komt ophalen in de garage de kosten moet betalen {anders krijg je de auto niet mee}
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat als de opdrachtgever niet de eigenaar van de auto is?