Hoe til je een kluis van 135kg een smalle portiektrap efficient op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst 125 kg juwelen eruit halen dan lukt die 10kg tog wel ?? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihihi
capthavoc
12 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Jonkerfrans: Ohhhh...
Dus je haalt eerst ergens de zware spullen uit als je het gaat vertillen? x'')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Martijn222: Ik dacht ook dat het mee zou vallen...
Maar het valt tegen o.O'' het draaien is lastig, het tillen is gruwelijk =O Ik ben dan ook bang dat ik door mijn rug zal gaan, we hebben 2 van de 6 trappen gehad (circa 8 treden) en ik heb al erg veel last van mijn rug. en voor dit kleine stukje hebben we ons kapot lopen zwoegen... (ps waarom kreeg ik een min 3 aan punten bij deze vraag?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je van de inhoud niet beter een verhuisbedrijf inhuren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van die spanbanden erom doen en dan over schouders en hijsen maar.

Het beste antwoord

Met een elektrische traploper. Gewoon te huur.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Maar als de 'traploper' niet electrisch is, is het ook goed te doen hoor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
Ik ben gelijk aan het kijken voor een traploper =D