Bestaan er leerboeken waarmee je het theorie examen auto kunt oefenen?

Word binnenkort 16, en heb geen flauw idee hoe ik het wil gaan voorbereiden..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Natuurlijk bestaan die, hoe denk je dan dat mensen hun theorie kunnen leren? Bij de meeste theorieboeken krijg je ook oefenexamens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag een link waar ik er één kan aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb toen mijn theorieboeken gekocht op www.theorieboek.nl en daar zaten 35 oefenexamens bij. Daar ben ik in 1 keer mee geslaagd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt zelfs apps waar je kunt oefenen.
In de bibliotheek kun je leerboeken lenen en op internet kun je gratis oefenexamens doen, bijv. via onderstaande site. En via je rijschool kun je vaak ook een cursus doen.