hoe veel postzegels moet je op een anzichtkaart doen als je hem naar Australie wilt versturen?

ik wil graag een kaart versturen naar een vriendin in australie, maar ik vraag me af hoeveel postzegels je daar op moet doen. misschien weet een van jullie het? :) bedankt!

Toegevoegd na 3 minuten:
ik bedoel dan hoeveel cent die postzegels minimum zijn die op de kaart moeten zitten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Een zegel twv 95 cent

http://www.posttarieven.eu/buitenland.htm

Toegevoegd na 40 seconden:
mogen ook nog oude zegels zijn van bijv 39 cent