Mercedes s-klasse

Wat is de nieuwwaarde van een Mercedes S203? En waar kan ik nieuwwaardes van deze klasse vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

in de link staat een overzicht met prijzen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een S klasse 203 bestaat niet. S203 is een interne bouwnaam voor de vorige C klasse. En de s klasse koop je voor minder dan een ton voor de S280 tot meer dan 330.000 voor een S 65 AMG
12 jaar geleden
Dit is de code naam van de vorige type C-klasse. Deze is niet meer nieuw in de showroom te verkrijgen.