Hoe Lampen instellen audi a5?

Hoe kan ik instellen dat de lampen van een audi a5 enkele seconden aanblijven als je de auto op slot druk. Dit is voor de sier. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je met allerlei apparaten en kabels gaan rommelen, weet je het zeker?

Antwoorden (3)

zoiets staat in de handleiding. maar ik geloof dat dat bij de garage moet, daar hangen ze hem aan een computer en kun je zulke dingen instellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het interieur heeft men bij Halfords een z.g. relais om
het binnenlicht enkele seconden later uit te schakelen.
Indien het vermogen het toelaat kan dat wellicht ook toegepast worden tussen de verlichtingschakelaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het wel als optie genomen want dat is het wel volgens mij.
Coming home system noemen ze dat.