Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In de zomervakantie is mijn OV-kaart niet meer geldig, maar krijg ik nog wel de 40% korting van mijn OV-kaart?

Ik wil naar een museum dat best ver weg ligt van mijn woonplaats, dus ik vroeg me af, omdat mijn OV op het moment niet geldig is, of de 40% korting wel geld. Want dat zou best veel geld schelen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja, die korting van 40% is gewoon geldig. Stond van de week nog op een perron waar dit werd omgeroepen. Vergeet niet in en uit te checken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt! En dat vergeten in en uit te checken is wel een groot probleem bij studenten, want normaal hoeft dat niet. Maar nu wel! Tenzij je gewoon met een papieren kaartje reist, dat kan ook, en dan als je gecontroleerd wordt je OV-kaart er los bij geven. Dan hoef je niet in en uit te chekken.

Andere antwoorden (1)

Ja, maar alleen in de daluren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing