Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoever is Brussels airport van Wachtebeke met OV?

Ik wil binnenkort vanuit Londen naar Wachtebeke gaan, maar ik zie dat het 4 uur is met openbaar vervoer van Brussel Airport naar Wachtebeke. Ligt dit aan correcte instructies van Google Maps en Belgian Rail of is het openbaar vervoer zo beperkt qua opties/aansluitingen in België?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
911
tinus1969
9 jaar geleden
De vraag is of de Eurostar niet eigenlijk handiger is. Dat bespaart je de rit van luchthaven naar Brussel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IK ben dit met Tinus eens. Ander voordeel is dat je op Brussel Zuid station veel meer treinopties hebt dan op Zaventem
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even gekeken op de site van de NMBS maar vanaf Brussel Zuid station ben je in ruim anderhalf uur in Wachtebeke

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat ik vind dat het traject luchthaven -Wachtebeke ongeveer 2h15 is.Dit komt doordat je een 2 à 3keer moet overstappen op bussen van de Lijn en dat Wachtebeke helemaal aan de grens ligt en er geen grotere bestemmingen in de nabijheid zijn,het ligt wat verloren en weggestoken boven in de provincie Oost-Vlaanderen.
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding