Als je per se naar Utrecht moet of vanuit Utrecht wilt vertrekken, dan zou ik via 9292ov.nl kijken welke alternatieve opties er zijn. Je kunt dan bij het "waarmee wilt u reizen?" de optie 'trein' uitvinken en dan krijg je bijvoorbeeld busverbindingen.
Er zijn meer busverbindingen dan je denkt, dus reizen lukt wel, ook zonder trein, alleen zal het meer tijd kosten.

Zodra de treinen weer kunnen rijden (naar en van Utrecht) zullen de problemen nog niet direct opgelost zijn, omdat veel treinen vandaag natuurlijk niet op de plek hebben kunnen aankomen vanwaar ze weer zouden moeten vertrekken.
Dus houd rekening met gependel rondom Utrecht, met als je mazzel hebt NS-bussen van omliggende stations van en naar Utrecht, en kijk voor de zekerheid vast naar alternatieven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er gaan ook genoeg Interliners, dus misschien valt het wel mee met meer tijd in sommige gevallen.

Andere antwoorden (7)

"Het is nog onbekend hoelang deze verstoring gaat duren."
13 jaar geleden
moeilijk te zeggen, waarschijnlijk volgende week weer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alleen in Utrecht maar ook op de lijnen naar Utrecht, dichtbij Utrecht. Zie teletekst 751

Toegevoegd na 31 seconden:
Op zaterdag rijden er ook geen treinen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook morgen geen treinen Utrecht CS
Update: vrijdag 19 nov 2010, 21:58
De NS en ProRail houden er ernstig rekening mee dat er ook morgen geen treinen rijden van en naar Utrecht CS. De schade door de brand in een post van de verkeersregelaars is groot en kan niet snel worden hersteld. Wel rijdt NS in een cirkel rond Utrecht.
Amadea
13 jaar geleden
In het 0.00 uur journaal hoorde ik net nog van niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, zaterdag 20 november rijden zeker nog geen treinen in en rond Utrecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanuit en naar Centraal, NIET