Hoe pak je onverklaarbare afschrijvingen op ov chipkaart aan?
Ik heb twee anonieme ov chipkaarten waar telkens teveel van wordt afgeschreven.
Op internet lees ik dat al eerder in Almere hetzelfde probleem was met connexion.
Maar hoe hebben die mensen dat toen aangekaart?
De OV chipkaart zegt dat ze geen informatie kunnen zien van anonieme chipkaarten (ja, ja ) en zegt dat je naar connection moet gaan. Connextion daar hadden we al mee gebeld en die zegt dat ze geen tarief informatie hebben
En wijst weer naar anderen. Kortom iedereen wijst naar een ander en van mijn kaarten verdwijnt telkens weer teveel geld. Ik durf niet eens meer met de bus te reizen.
We hebben een mooi overzicht van de laatste 10 afschrijvingen waarmee je kunt zien dat geld verdwijnt. Maar als je niemand erop kunt aanspreken dan heb je daar niet zoveel aan.
En we checken wel goed uit en in.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.