Ik heb een luchtbed met een ingebouwde pomp van 220-240 volt maar ga weg met de tourcaravan.?

Hoe kan ik hem dus wel opblazen zonder de campingasten zonder elektra te zetten en dat mijn stoppen niet springen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

Zoveel trekt zo'n pomp niet.
Als je een 220 aansluiting op de camping hebt kan dat makkelijk
Een koffiezetapparaat trekt veeeeel meer stroom.
Anders koop je een omvormer voor in de auto: van 12 naar 220V

Toegevoegd na 14 minuten:
Kijk op de bron.
Hier staat een omvormer.

Een caravan heeft gewoon 220 aansluiting maar dan moet je wel een stroom paal hebben op de camping.

Als je dat hebt is er geen enkel probleem.
Sluit je 220v pomp aan in de caravan. Geen enkele stop zal daarvan door slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je genoeg ruimte hebt in je caravan kan je hem van tevoren al oppompen. In een caravan zit z.g.a. altijd wel een bed daarin zou je hem tijdens de rit op kunnen leggen.
zo kost het nauwelijks ruimte en heb je geen problemen op de camping