Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goeie vraagprijs voor een Mini Cooper ?

Het is een 1.6 van 2005, kmstand 55.000 kleur zilver met zwart dak, schade- en krasvrij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Je kunt dit op de site van de ANWB berekenen, die geven dan verschillende adviesbedragen over bijvoorbeeld de inruilprijs, verkoopprijs etc.

Hoef je enkel het kenteken in te voeren. Zie de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk rond de 11750 euro.

Toegevoegd na 16 minuten:
http://nl.autoscout24.be/ListGN.aspx?atype=C&mmvmk0=16338&mmvmd0=16603&mmvco=1&make=16338&model=16603&fuel=B&fregfrom=2005&fregto=2006&pricefrom=1000&kmto=60000&cy=B&zipc=B&ustate=N%2CU
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord, +je
Het is een mooie auto en vaak prijzig.

Ik heb een beetje rond gekeken de de prijzen liggen gemiddeld ron de 15 000 euro. Je zou bijvoorbeeld op autotrack kunnen kijken wat andere mensen ervoor vragen.

Toegevoegd na 6 minuten:
De prijs kan ook schelen met de garantie. als de koper geen garantie krijgt dan is de prijs vaak minder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Je was me net voor............
Kijk eens op de link die ik je doorstuur daar vragen de mensen meestal tussen de 4500-8500 euro

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien is jou autootje wel mooier als de auto's op mijn link dus je kan ook 11000 euro vragen zoals de andere mensen zeggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Hanson,

Op www.gaspedaal.nl (een site die bijna alle autosites nazoekt) staat de goedkoopste voor €9950 met 52.000 km, en de duurste voor €12.750 met 54664 km.

Ik zou hem aanbieden voor €12.000, dan zit je altijd goed.

Groeten Leonard

Toegevoegd na 4 minuten:
ook uit 2005 natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
€12.000, is toch een maand werken ;++)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor je bron, aan mijn favorieten toegevoegd :-)
Kijk op marktplaats naar een soort gelijke auto de meeste daartussen zijn echte handelaren en hebben er verstand van en neem daar het gemiddelde van.

Succes;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tussen de 15 000 en de 10 000
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding