Tips voor vakantie?? En wat moet ik echt mee nemen

Ik ga met de auto naar turkije de reis duurt ongeveer 3 dagen, maar wat moet ik echt mee nemen?? Ik ben 16 en ik hou van gamen en hou van grappige films ik heb een iphone dus daar kunnen films op.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Geniet van je vakantie, kijk goed om je heen en stoor jezelf en anderen niet met die iPhone. Daar heb je thuis nog genoeg tijd voor. Veel plezier!

Oplader voor in de auto

Je zegt het zelf eigenlijk al, zet films op je iphone. Dowload een paar leuke spelletjes die je niet zomaar uit heb gespeeld(angry birds ofzo). En zet er genoeg muziek op als je daar van houd

Buiten je spelletjes is het raadzaam om een reisverzekering te hebben en om je zorgverzekering pas mee te nemen,

Misschien heb je Angry Birds al lang en breed uitgespeeld, maar ik ben daar aardig wat uurtjes zoet mee geweest... en nog steeds. Wat verslavend!

Haal bij de anwb een "achterbankboek en kaart" hier staan weetjes en spelletjes voor o-derweg in. Je komt trouwens onderweg langs mooie stukken land en mooie auto's. Ipv allerlij films kun je dus ook uit het raam kijken.

het belangrijkste is je pinpas en legitimatie, alles is te koop verder Toegevoegd na 2 minuten: oh en natuurlijk je eventuele medicijnen niet Maak gewoon een lijstje met de dingen die je dagelijks gebruikt en je hebt de meeste dingen.

wat ook leuk is: een camera. vooral als je via berglandschap reist kom je de meest geweldige locaties tegen. even raampje (op een kier) open en een foto maken. Zo zie je nog eens wat van de landen waar je doorheen reist!

Ik heb gelezen, volgens mij in de consumentengids?, dat je als je op vakantie gaat in het buitenland, je een kopie kunt maken van al je belangrijke documenten zoals je identiteitskaart/paspoort, zorgpas, briefje van je apotheek met welke medicijnen je gebruikt enz. Deze kun je dan het beste als een scan naar een nieuw aan te maken email-account sturen, eentje die je niet gebruikt voor je normale email. Mocht je dan beroofd worden, of je koffer is kwijt, of bedenk zelf maar wat, dan kun je alles uitprinten in plaats van te wachten in een lokaal politiebureau totdat alles is uitgezocht of nieuwe of tijdelijke documenten daar moet zien te krijgen. Veel plezier op je vakantie!

fietspomp voor als je fietsband leeg is. verder zou ik niet op vakantie gaan gamen. misschien aan het strand met je iphone/gameboy. Heb je geen laptop of je ouders die je kan meenemen in de auto? aangezien je toch je laptop savonds op kan laden.

Comedians. Vinkers, Jerry, Goedemans, van 't hek enz enz enz

Echt meenemen: Kauwgom voor een frisse adem. Een wijdse blik en een goed humeur. Een goede deodorant. Dan ben je ook nog gezellig gezelschap voor je mede-reizigers.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100