Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel pk motor mag je mee varen zonder vaarbewijs?

Ik ga misschien in kroatie met een bootje van 4pk varen en mijn vraag is: mag je daar varen Zonder vaarbewijs en met een 4pk motor.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hij mag niet harder KUNNEN dan 20 km per uur. Het ligt dus aan het gewicht van het bootje hoek zittenden hoe hard het zal varen. Dit geldt zowel in NL als in Kroatië. Veel plezier met varen zou ik zeggen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tot 6 pk, en hij mag niet harder kunnem gaan dan 20 km u , ik weet niet hoe het in kroatie zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is niet waar. Het heeft niets met het aantal pk's te maken. Maximaal 7 meter en niet harder dan 13 km/u t.o.v het water geld voor 16 t/m 17 jaar. 18 jaar mag je maximaal 20 km/u t.o.v. het water en mag je boot niet langer zijn dan 20 meter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met vaarbewijs mag je maximaal tot 20 meter, kleib vaarbewijs dan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot 20 km per uur dacht ik.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing