Wat zijn de gevolgen als je zonder begeleiding op 17-jarige leeftijd gaat rijden met het 2todrive systeem?

Er moet dan dus iemand met rijervaring naast zitten, wat als dit niet gebeurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
9.1K

Het beste antwoord

Volgens de FAQ van 2toDrive:

Wat gebeurt er als ik zonder coach rijd en aangehouden word door de politie?

Dan ben je direct je rijbewijs kwijt! Vanaf dat moment mag je niet meer autorijden. Vanaf je 18de moet je opnieuw je theorie-en praktijkexamen afleggen om je rijbewijs weer te kunnen halen. Daarnaast krijg je een boete van €100,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist.
Eindelijk een praktisch antwoord:
Er is gewoon een site over. PLUS

Andere antwoorden (2)

Dàn ben je niet verzekerd!

Toegevoegd na 13 minuten:
rijden zonder rijbewijs + onverzekerd rijden=onverantwoord....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je je voorlopige rijbewijs kwijt en mag je als je 18 bent weer opnieuw beginnen.