Ik heb een nieuwe telefoon gekocht, wanneer komt hij binnen?

Ik heb vanavond om 6 uur een mail binnen gekregen dat de telefoon verstuurd was.
ik vraag me af of hij dan morgen al binnen is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (5)

Ik verwacht overmorgen. Stel je in op vrijdag. Kan het alleen maar meevallen.

Zo vaak heb ik al eens zo'n berichtje gekregen en een hele enkele keer was het pakje er dan de volgende dag. maar meestal overmorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij om 6 uur is afgeleverd aan de TNT dan is de kans groot dat de pakket bezorger morgen al voor jouw huis staat. Bedenk wel, soms duurt het wat langer, dus er is ook nog een kans dat hij overmorgen komt.

Veel plezier met je nieuwe telefoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals bovenstaande ook aangeven verwacht ik dat deze op vrijdag komt, of niet...

Bij het kopen van een telefoon via een particulier (via marktplaats etc.) loop je een relatief groot risico dat er niet geleverd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grote kans, maar ga uit van vrijdag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal de dag nadat je die mail krijgt, maar soms ook al diezelfde dag en soms pas de dag er na.