Met wel vliegtuigtype van Air Transat vlieg je van AMS (amsterdam) naar Toronto (YYZ)?

Ik ga binnenkort naar Canada, met Air Transat. Vlieg je dan met een boeing of wat? Welk vliegtuigtype krijg je dan meestal?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De laatste twee keer vloog ik naar Montréal (tussenstop voor bestemming Toronto) met een Boeing 777.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Rabelais dat vliegtuig heeft Air Transat echter niet. Jammer, want het is een heerlijk vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm... dan vraag ik me af of ik wel met Transat heb gevlogen... :-p
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waarschijnlijk heb je dan met KLM gevlogen :)

Het beste antwoord

Als je naar van Amsterdam vliegt dan vlieg je sowiso met Airbus. je zou dan kunnen vliegen met de Airbus A310 of de A330-200 of A330-300. Meestal vliegen ze vanaf Toronto met de A310. Verder wel leuk om te zeggen is dat beide types afgelopen jaar een volledig nieuw intrieur heeft gekregen wat er erg mooi uitziet. Verder alvast een goeie reis

Toegevoegd na 4 minuten:
De A310's vliegen altijd op de oostkust en de A330 op de westkust. Zo nu en dan wil het nog wel eens wisselen dat er een A330 naar de oostkust vliegt en een A310 naar de west kust maar ga maar uit van een A310 :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vlieg met de Airbus A330, dat heb ik in de vluchtschema's van Air Transat gezien, maar voor als nog vriendelijk bedankt voor de reacties.

Andere antwoorden (1)

Hun vloot bestaat uit een Airbus A310-300, A320-200, A330-300 en een veel kleinere Boeing 737-800. Omdat het een lange vlucht is verwacht ik dat je met één van de Airbussen vliegt. Fijne vlucht!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom een - ? Het klopt toch gewoon?