TNT post zelf
12 jaar geleden
In de praktijk over het algemeen niemand.
Het risico ligt bij de verzender.
Soms raken ze niet zoek maar komen ze in de verkeerde brievenbus.
Om iets dat verkeerd is bezorgd/ontvangen terug of door te sturen moet men een attente, coöperatieve instelling hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niemand is hier aansprakelijk ervoor .
Met de reden : hoe kun jij bewijzen dat jij een brief hebt verstuurd !
Als jij een brief aangetekend verzend dan is TNT er aansprakelijk ervoor .
Dan heb jij een bewijs dat die brief is verstuurd .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
officieel natuurlijk TNT, je kan alleen niks bewijzen als het niet aangetekend of verzekerd is verstuurd (met track en trace code).

Zelfs als tnt je brief (met inhoud) plat walst en er een briefje bij doet sorry maar misschien is de inhoud beschadigd, kan je nog niks claimen. Dit is mij al meedere malen overkomen.