waar kan ik een vrijwilliger vinden , die mij 35 km verder op wil brengen.

ik ben al dagen bezig , om een vrijwilliger te vinden die mij van nederweert naar horn wil brengen , met alleen een koffer , drie dozen en drie tassen vol , dus geen huisraad , ook heb ik al de website''s gehad , mail verstuurd en nog geen antwoord gezien of gekregen en het moet morgen gebeuren om twee uur word ik verwacht in horn.

alvast heel hartelijk bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heb je geen aardige buurvrouw, buurman, buurjongen, of anders een goede vriend of vriendin? Is er niemand in je familie die jou deze dienst wil bewijzen? Als je dit allemaal niet hebt, zou ik een taxi nemen. 35 km kost geen fortuin.

bel een taxi met een grote kofferbak

het is wel heel kort dag, maar is een oproepje op 'buurtlink' een idee? niet geschoten is zeker mis. uiteraard wel de benzinekosten vergoeden, dat is het minste. succes!

Plaats een oproep op marktplaats, bij oproepen

Vervelend dat je geen vervoer hebt! Ik kan j helaas ook niet helpen Ik neem aan dat niet alle buren er op dit moment niet zijn? Vraag het gewoon aan iedereen in de straat. En jouw collega's? Misschien kunnen mensen die je kent iemand proberen te regelen. Het is wel kort dag zo! Is er misschien een tweedehandse winkel bij jou in de buurt? Meestal werken daar vrijwilligers die spullen rond brengen of ophalen, je zou dat kunnen proberen? Veel succes!

Vraag eens op twitter met #Nederweert en #horn.

de meeste plaatsen hebben een Stichting Welzijn Ouderen. Bij zo'n Stichting zit meestal een Hulpdienst die tegen vergoeding ook mensen van A naar B brengt. Dat geldt niet alleen voor ouderen, het is voor iedereen die het nodig heeft. Bijvoorbeeld voor ziekenbezoek oid Als je deze optie wilt proberen, kan je dat pas maandag doen en zou je je afspraak moeten verzetten. Misschien staat er in de gemeentegids wel informatie over een Hulpdienst, zodat je rechtstreeks en meteen kan proberen vervoer voor morgen te regelen. Succes he

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100