waar kan ik een vrijwilliger vinden , die mij 35 km verder op wil brengen.

ik ben al dagen bezig , om een vrijwilliger te vinden die mij van nederweert naar horn wil brengen , met alleen een koffer , drie dozen en drie tassen vol , dus geen huisraad , ook heb ik al de website''s gehad , mail verstuurd en nog geen antwoord gezien of gekregen en het moet morgen gebeuren om twee uur word ik verwacht in horn.

alvast heel hartelijk bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je graag geholpen, maar gezien ik aan de andere kant van het land woon, gaat dat niet lukken.
Maar Nederweert is een redelijk stad, hebben ze daar geen voorzieningen voor oudere mensen? Ik bedoel van die taxibussen waarmee je voor echt heel weinig geld kan reizen. Misschien dat er liefdadigheidsinstellingen zijn die jou kunnen helpen. Met een beetje googelen kom je soms heel ver. In ieder geval succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je man of vrouw? Er zijn ook sites waar je oproep kunt plaatsen en dan tegen betaling in natura een chauffeur zoekt. Ja, als iemand echt wanhopig is............
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
smakeloze reactie Henneke
Pieter2011
12 jaar geleden
Het is kort dag, maar misschien kun je even bellen naar het Vrijwilligerspunt Nederweert:
http://www.vpnederweert.nl/
Misschien weten zij een oplossing...
Helpen kan ik je helaas ook niet: ver weg, geen auto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C4th@ je kunt op meerdere manieren dingen in natura betalen. Dat kan dmv betalen van goederen, de tuin doen, oppassen, boodschappen doen, enz enz. Als dat smakeloos is?? Ja je kunt ook sex als betaalmiddel gebruiken, dat doen mensen ook, maar dat hoeft niet. In natura betekent dat er betaald wordt met producten of diensten, dus zonder de tussenkomst van geld.
Bij betaling in natura is er sprake van ruilhandel. Sommige verzekeringen, zoals die voor een uitvaart, betalen uit in natura, dat wil zeggen dat men de zorg draagt voor de kist, dragers en dergelijke, waarbij er voor deze diensten niet hoeft te worden betaald, maar er dus ook geen geld wordt uitgekeerd.
Ook bij het uitwisselen van diensten tussen particulieren ("Als jij het huis verft, doe ik de tuin.") spreekt men van betaling in natura. Het voordeel is dat er over deze diensten geen belastingen hoeven te worden betaald.
Schadevergoeding wordt in principe voldaan in geld, maar de eiser kan in sommige gevallen ook ervoor kiezen deze in natura te laten voldoen. Iemand die bijvoorbeeld een gebroken ruit door de tegenpartij laat repareren bespaart zich op deze wijze de rompslomp van het zelf regelen van een reparateur en hoeft ook niet de kosten voor te schieten.
In een veeleer dubbelzinnige context bedoelt men met betaling in natura ook wel betaling door middel van seks. (wikipedia)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@henneke
Sorry, maar als jij je reactie begint met: "Ben je man of vrouw?" en eindigt met "Ja, als iemand echt wanhopig is…........."
Ja, dan krijg ik daar andere associaties mee dan een schutting verfen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verfen=verven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het nog geluk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het nog gelukt?

Het beste antwoord

Heb je geen aardige buurvrouw, buurman, buurjongen, of anders een goede vriend of vriendin?
Is er niemand in je familie die jou deze dienst wil bewijzen?
Als je dit allemaal niet hebt, zou ik een taxi nemen.
35 km kost geen fortuin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel ik moet je mede delen dat ik al heb gevraagd hier , niemand heeft tijd , die moet werken , die heeft al een afspraak , en vrienden die zijn er niet helaas , als ik er maar ben , en het grote punt is , het geld voor een taxi heb ik niet. heel hartelijk bedankt voor het antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik bij je in de buurt woonde, zou ik je met liefde een zwaai geven snuffie. Dat meen ik.
Ik hoop dat je toch nog iemand vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En die mensen uit Horn kunnen die je niet halen dan? Heel veel succes in ieder geval, ik woon ook iets te ver van Nederweert vandaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach wat ben je een lieve man , ik hoop dat ik het mag zeggen , en neen , daar ben ik ook al mee bezig geweest , had ik maar een auto die alleen maar rijd naar van hier naar horn . hartelijk bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi skusme ik heb deze vraag gesloten , en nog heel hartelijk bedankt , peter. als dat je echte foto is , dan zie je er al lief uit , sorry ik ben nou eenmaal zo met complimenten geven , en erg spontaan. heel fijn weekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze meneer heeft mij echt geholpen

Andere antwoorden (5)

bel een taxi met een grote kofferbak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas moet ik mede delen dat ik er geen geld voor heb , dat is op dit moment een groot probleem .
familie heb ik niet , vrienden beliegen mij , en buren zijn niet thuis , mar als ik zelf er maar ben voor hun. heel hartelijk bedankt voor het antwoord
het is wel heel kort dag, maar is een oproepje op 'buurtlink' een idee?
niet geschoten is zeker mis.

uiteraard wel de benzinekosten vergoeden, dat is het minste.
succes!
12 jaar geleden
Plaats een oproep op marktplaats, bij oproepen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel henneke ik ben een vrouw , en nooit en te nimmer wat je daar schrijft , ben ik daar voor te porren , hoe hopeloos het ook is. bedankt voor het bericht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een oproep op marktplaats is niet smakeloos hoor, gewoon vragen om hulp. Over die andere reactie van mij: Je kunt ook betaling in natura doen, dmv iets terug te doen, oppassen, tuin doen, boodschappen doen, enz enz. Hoeft niets erg te zijn, kan ook dmv ruilen van goederen.
Vervelend dat je geen vervoer hebt! Ik kan j helaas ook niet helpen

Ik neem aan dat niet alle buren er op dit moment niet zijn? Vraag het gewoon aan iedereen in de straat. En jouw collega's? Misschien kunnen mensen die je kent iemand proberen te regelen. Het is wel kort dag zo!
Is er misschien een tweedehandse winkel bij jou in de buurt? Meestal werken daar vrijwilligers die spullen rond brengen of ophalen, je zou dat kunnen proberen?

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag eens op twitter met #Nederweert en #horn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hallo poepmolecuul ja het is gelukt , ze hebben toch een taxi laten komen .
dank je wel voor het bericht