Welk type Rolls Royce is het op de foto?

Ik zag dit model dit weekend rijden en wil weten welk model het is. Heb zelf uiteraard al aardig wat gezocht, maar zonder resultaat. (Beetje vreemd trouwens dat de categorie auto's alleen 'banden' en 'reparaties' heeft, lekker compleet.....)

Picture for question
paulus811
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Hij lijkt naar mijn idee het meest op een silver cloud. Welke versie dus ik niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het betreft hier geen Rolls Royce.
Het is een Jaguar Daimler DS420 VandenPlas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Dank voor je antwoord+. Ik denk dat je gelijk hebt, maar het lijkt erop dat er een grille van een RR is gemonteerd, ik zie the flying lady en de grille van de Jaguar is ronder.