Wat is de betekenis van die groene afscherm'paaltjes' of flappen die op sommige stukken rijksweg staan? tussen Rotterdam / Den Haag bijv.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
7.6K

Het beste antwoord

Deze schermen zijn geplaatst om te voorkomen dat je door het tegenmoet komende verkeer wordt verblind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt logisch. heb je een bron?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag had ik nog een bron gehad....

Andere antwoorden (1)

Ik weet het niet zeker maar misschien is het een vorm van geluidsisolatie maar waar je nog wel doorheen kan kijken (ipv zo'n grote betonnen muur)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dacht ik eerst ook, maar lijkt niet logisch gezien de plekken waar ze staan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die schermen zijn bedoeld om te voorkomen dat je door het verkeer op de andere rijbaan verblind wordt.