verzenden uit china

Hallo,

Hoe lang duurt het ongeveer tot het product dat je besteld hebt uit China aankomt in Nederland?
Het gaat trouwens om schoenen.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Dat ligt er helemaal aan hoe de zending verstuurd wordt.
Het varieert dus tussen de 1 a 2 dagen per koerier (DHL of Fedex bijv.) en de 4 tot 8 weken als het verscheept wordt in de groupage (per schip in een container)
En daartussen zitten nog een paar mogelijkheden zoals "gewone" post
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De post doet er 5 tot 9 dagen over, maar je bestelling moet natuurlijk ook nog worden verwerkt, dus tel dr nog maar 3 daagjes bij op...