Als je met je 16,5e je rijbewijs (B) zou halen, mag je dan ook op een scooter rijden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Ja, dat mag. Op het rijbewijs zal rijbewijs AM gratis worden bijgeschreven.

Op je 16,5 mag je trouwens nog niet afrijden. Dat kan pas vanaf je 17e.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, als je B hebt mag je ook scooter, bromfiets en brommobiel rijden: categorie AM op je rijbewijs, die je automatisch krijgt als je B haalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rijbewijs (b) halen, op je 16,5e....
mwoah, ik zou me er niet teveel op instellen als ik jou was.

maar om op je vraag te antwoorden.
#ALS# dit zou zijn dan mag je idd ook op een scooter rijden!