Klik op de link
Hou rekening met de kou en dat dan het plastic wel eens wat eerder beschadigd kan raken.
Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Afhankelijk van het bouwjaar. De nieuwste generatie Smart heeft een serviceluik aan de voorkant, een soort klein motorkapje. De oudere Smarts hebben 2 roostertjes vooraf die je met de contactsleutel kunt openen. Ik geloof dat onder het rechter roostertje een tuitje zit die je omhoog kan trekken om de vloeistof bij te vullen. Ik heb een tijdje Smart gereden (oude model) en het is wel een beetje gepriegel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zitten die tegenwoordig op het dak. Binnen in de Smart is geen ruimte.