Waarom staat er soms ineens 1 lantaarnpaal tussen de vangrail op de autosnelweg helemaal alleen te branden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

Storing???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit energiebesparing laten ze alleen de palen branden op punten waar extra oplettendheid nodig is. Bijvoorbeeld een bocht in een verder rechte weg. Of bijvoorbeeld bij een afslag / oprit....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit je vraag maak ik niet op of er naast die ene lantaarnpaal nog meer lantaarnpalen staan. Als het er slechts 1 is zal dat zijn omdat op dat punt werkzaamheden aan de gang zijn of dat het een potentieel gevaarlijk punt is. Staat er langs de weg een hele serie palen en brandt er maar één, dan zal er storing zijn in de installatie, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.