Hoe groot is de kans dat, in navolging van bedrijven als EasyJet bijvoorbeeld, KLM ook met drastisch lagere prijzen gaat stunten?

Zou ik erg blij mee zijn namelijk :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Transavia.com doet dit al voor KLM. Aangezien Transavia een volledige dochter onderneming is van KLM...

KLM zal zelf niet zo heel erg snel met prijzen stunten. Dan zie ik Martinair, wat inmiddels ook een volle dochter onderneming van de KLM is, dit eerder doen...

Nadeel van Transavia vind ik op basis van mijn ervaringen dat ze de passagiers als nummer behandelen en niet als mensen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Transavia dezelfde ervaring!

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat het hetzelfde is als bij supermarkten, heel veel supermarkten zijn eigendom van een grotere winkelketen. Er zijn bepaalde winkels die met lage prijzen en aanbiedingen komen, maar een aantal winkels zal toch duurder blijven, omdat daar ook een markt voor is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
KLM biedt diensten waar EasyJet niet komt. EasyJet vliegt wel op Londen, en op vakantiebestemmingen, maar niet op Hamburg of Aarhus. KLM biedt meer/anders dan EasyJet, waardoor ze niet te vergelijken zijn.

KLM vliegt op London Heathrow, EasyJet ging vroeger naar een vliegveld 80km buiten London. Voor een zakenman een groot verschil. En voor mensen die 1 dag willen shoppen in London trouwens ook, want van Stensted (ik meen dat die het alternatief was), is het bijna een halve dag reizen naar hartje Londen.