Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand met welk type vliegtuig singapore airlines vliegt van a'dam naar singapore? vluchtnummer sq 323

'kga nl binnenkort met hun vliegen en wil met seat guru de beste stoelen uitzoeken om zodoende 48 uur van te voren de beste stoelen te reserveren op de site van singapore airlines zelf, maar dan moet ik wel het exacte vliegtuigtype weten............

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De antwoorden met 777-200 kloppen.

Dagelijks vlucht en staat meestal op de G pier aan de gate. Tussentijds geparkeerd op de G buffer of J buffer.

en ik weet het zeker daar hij elke dag voor mijn kantoor staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Route: From (AMS) Amsterdam, NL to (SIN) Singapore, SG
Duration: 12h 35m
Equipment: Boeing 777-200/200ER Passenger (Scheduled)
On-time Rating: 4.9 of 5 What is this?
Codeshares: This flight is marketed as a codeshare flight by the following carrier(s):
(LO) LOT - Polish Airlines 4031
(US) US Airways 5410

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij seat guur heb je alleen de maatschappij & vluchtnummers nodig; ZIJ laten je dan weten welk toestel.

'De beste' stoelen?
1) De meeste stoelen zullen al bezet zijn ( Je zal weini gkeuze hebben)
2) Bij het kiezen van de stoelen krijg je toch ook een pattegrondje van het vliegtuig?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Singapore Airlines vliegt over het algemeen Boeing 747. Dit zegt nog niets over het seating plan. Die kan van vliegtuig tot vliegtuig verschillen. Als je incheckt krijg je het floorplan met daarop alle stoelen op je beeldscherm en kan je een keuze maken. Let op dat de aantrekkelijke plaatsen bij nootuitgangen alleen bezet mogen worden door fysiek sterke en volwassen personen en dat je er geen handbagage op de grond mag zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
lees nooduitgangen bij nootuitgangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding