waarom gaat klm niet met de airbus a380 vliegen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom wel?

Antwoorden (3)

KLM is niet van plan om de Airbus A380 in haar vloot op te nemen. Volgens Heerkens is dat ook niet zinvol. ‘Het is de vraag of KLM zo’n groot toestel vol kan krijgen want de maatschappij heeft weliswaar een groot netwerk, maar een relatief kleine thuismarkt. KLM zal gaan bestuderen waar de klanten van Emirates naartoe gaan en vervolgens de frequenties en capaciteit op die bestemmingen aanpassen,’ voorspelt Heerkens.
11 jaar geleden
Omdat de KLM momenteel zo een toestel niet vol kan stoppen met passagiers. Hoe veel passagiers zij ook vervoeren , de vraag naar de A380 is gewoon niet groot genoeg. KLM heeft veel 747 die vaak niet helemaal vol gaan . Dus als je een 747 waar circa 400 man in kan niet kan volkrijgen laat staan een A380 met plaats voor ruim 500-800 mensen . KLM laat ook veel vluchten via Air France gaan met gevolg dat de vraag naar de A380 niet erg groot zal worden.

Toegevoegd na 57 seconden:
En bovenop dit is een A380 erg duur om aan te schaffen en KLM wil nu juist bezuinigen dus is een A380 niet erg handig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is te duur en ze krijgen hem nooit vol