Wat is de dichtbijzijnde luchthaven in duitsland vanaf nederland?

Toegevoegd na 4 uur:
vanaf s'-Hertogenbosch

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24.3K

Het beste antwoord

het ligt eraan waar je woont natuurlijk,van mij uit weeze.

Toegevoegd na 2 minuten:
flughaven niederrhein vlakbij nijmegen(40 km +/-)

Toegevoegd na 6 uur:
dan zou ik niederrhein flughaven nemen.

Toegevoegd na 6 uur:
flughafen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dusseldorf Weeze ligt op een tiental km vd grens bij arnhem / nijmegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar net waar je woont. Ik woon in het noorden dus voor ons is het Dusseldorf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is afhankelijk van waar je in Nederland woont, maar voor de meesten zal Düsseldorf (Weeze) het dichtst bij zijn. In Enschede wellicht Münster-Osnabrück en in Groningen Bremen. Let op: Het vliegveld wat onterecht ook wel eens vliegveld Düsseldorf wordt genoemd en wat het dichtst bij Nederland
ligt heet officieel Flughafen Niederrhein en ligt in Weeze (ook: Airport Weeze).
Düsseldorf ligt wat verder weg en het vliegveld dus ook
(Düsseldorf International Airport).

Toegevoegd na 2 uur:
Vanaf 's Hertogenbosch - vliegveld Weeze/Niederrhein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel duidelijk +1