Ergens op de zuidpool of noordpool misschien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat de lucht voorbij hawaii aardig leeg kan zijn
13 jaar geleden
Nooit is wat veel gezegd ,maar er zijn plaatsen die zeer zelden overvlogen worden.
Zoals er plaatsen zijn die zeer zelden bevaard of bezocht worden.
De leegste plaatsen zijn in de Zuidelijke IJszee als ik de overlays van Google Earth bekijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interessant. Geven die overlays dan het vliegverkeer in totaal aan? Heb je een link?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn zodanig veel overlays , misschien zijn die er en worden voortdurend uitgebreid en aangepast.
Een link zal ik vanavond eens zoeken
Ja de hele oceaan op het zuidelijk halfrond beneden de 50 graden zuiderbreedte.Daar is ook geen bestemming te vinden waar een vliegtuig reden zou hebben heen te gaan. Behalve een paar vliegtuigen naar de zuidpool bases.