Mag je in een vliegtuig van de KLM DS Download Play doen met je DS?

Ik en mijn broertje willen graag een DS-spelletje tegen elkaar doen in het vliegtuig. Mag dat? Je mag namelijk ook niet bellen en internetten met je mobiel omdat de straling dan de computers in het vliegtuig in de war zou kunnen brengen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, je mag het niet gebruiken. Het verstoord de apperatuur. Je mag wel gewoon alleen spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee. De apparaatjes 'praten' met elkaar d.m.v. Wifi. Dat is niet toegestaan in een vliegtuig van de KLM.
escape
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
@Omhoog
Maar als je toch tegen elkaar speelt is er toch een soort draadloze verbinding?
WiFi of niet, het mag niet!
+
Bij de meeste vliegtuigmaatschappijen mag het wel, vaak staat het op site als het niet mag.
Ik heb vaak mensen zien spelen met een DS in het vliegtuig, ook bij KLM ;-)
Je kan 'm altijd meenemen in je handbagage dan hoor je vanzelf wel of je 'm ook mag gebruiken, meestal alleen niet bij het opstijgen en landen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
Wel zelf spelen, maar niet tegen elkaar.
Dit heeft toch niks met Wi-Fi te maken? Dit is toch gewoon tussen die 2 dssen? Net als Pictochat bijvoorbeeld. Dit mag gewoon naar mijn weten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
Nee, zodra de deuren gesloten zijn mogen er geen apparaten gebruikt worden die op enigerlei wijze zenden of ontvangen. Dus geen telefoons, radios of DS die tegen elkaar spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit geldt bij de meeste vliegmaatschappijen alleen als het vliegtuig opstijgt en daalt.
gvrox
12 jaar geleden
Nee, opstijgen en dalen = geen enkel elektronisch apparaat gebruiken, en in de tijd daartussen alleen apparaten die niks uitzenden.
Jawel dat mag,maar niet tijdens take of en landing.

Er zijn zelfs maatschappijen die wifi aanbieden! En dit s niet eens wifi.