Waarom vliegen er zo vaak straaljagers best laag over ons huis?

Toegevoegd na 17 uur:
We wonen in Almelo, er ligt hier wel een vliegbasis in de buurt (vliegbasis Twente). Maar waarom komen ze zo vaak (meerdere per dag) en waarom vliegen ze zo laag? :S

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Noord-Holland?
Hier ook in ieder geval.

Het beste antwoord

Dan woon je of in de aanvlieg route (maar dan vroeg je het niet) of in een zone waarin de luchtmacht een ontheffing heeft voor de vlieghoogte.

De luchtmacht heeft wel een kaart met daarop de hoogtes welke men moet aanhouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Waarschijnlijk oefeningen & een basis redelij kin de buurt.

Ik denk dat de luchtmacht ontheffingen heeft voo rminimale vluchthoogtes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze nemen stiekum foto's door 't raam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien zijn jullie aantrekkelijke blikvangers, maar ..... je kan je klacht over geluidsoverlast kwijt bij www.klachtenradar.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je in afghanistan woont.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, er staat Almelo.
je huis ligt vermoedelijk in een oefengebied of op de aanvliegruote naar een vliegbasis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vliegbasis twente is naar mijn weten toch gesloten?