Hoe noemen de bordjes die een Apron officier in de nacht gebruikt en waar kan ik ze kopen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
ronron1212
4 jaar geleden
Overdag gebruiken ze bats in de avond sticks

Antwoorden (2)

’s Nachts worden lichtgevende stokken gebruikt. Volgens https://www.startpagina.nl/v/werk-onderwijs/carriere-werk/vraag/36601/zon-mannetje-glow-sticks-grond/ heten die 'glow sticks'.

Soortgelijke artikelen zijn te koop in speelgoed-, feest- en carnavalswinkels. Het lijkt mij dat de originele exemplaren niet zomaar te koop zijn uit veiligheidsoverwegingen (er zal maar iemand het in z'n hoofd halen om 's nachts een landingsbaan op te gaan om daarmee te zwaaien....).
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
een landingsbaan opgaan met welke reden? daar worden ze niet voor gebruikt @Amadea
gvrox
4 jaar geleden
Volgens die link heten ze geen glow sticks, het is de (onjuiste) term die vraagsteller gebruikt. Wikipedia heeft het over "marshallng wands". Marshallers staan niet op een landingsbaan, maar op het platform, en daar kom je niet zomaar. Dat is dus geen reden om ze niet te koop aan te mogen bieden; er zal geen vraag naar zijn.
Die heten marshalling wands, en zijn (bijvoorbeeld) te koop op https://www.alibaba.com/showroom/aircraft-marshalling-wands.html
gvrox