Op vliegtuigradar24.nl zie je welk vliegtuig overvliegt maar hoeveel vertraging zit erop?

Als ik boven mijn huis een vliegtuig zie overkomen en vervolgens gelijk op de site vliegtuigradar.nl kijk zie ik/vind ik geen enkel toestel en op de site woord met geen woord genoemd wat de vertraging is van de beelden die je live te zien krijgt aldaar.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5.2K
TurfGraver
5 jaar geleden
Zal iets van 4 tot 10 seconden zijn.

Antwoorden (1)

Vliegtuigradar24.nl gebruikt data van flightradar24.com. De vertraging is maximaal één minuut.
Toch zie ik op https://www.flightradar24.com veel meer vliegtuigen…

Het vliegtuig dat je hoorde overkomen kan een militair toestel zijn geweest. Die worden vaak uit veiligheidsoverwegingen niet getoond (zoals de Air Force One).
SimonV