Mag ik zaden en bollen meenemen naar Marokko, per vliegtuig.

We hebben een kennis daar wonen en die willen we wat groente zaden en bollen voor inde tuin geven. Het gaat dus niet om grote hoeveelheden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Er zijn landen waar je niet zomaar bollen in mag voeren. Het best kun je contact opnemen met de vliegtuigmaatschappij waarmee je vliegt, die weten je wel te vertellen of dit voor Marokko ook zo is. Zo'n jaar of vijf geleden heb ik ooit eens gelezen dat bollen Marokko niet in mogen, maar of dat nu nog zo is weet ik niet.
11 jaar geleden
Volgens mij in verband met de flora en faunawet niet. Je kunt het beste toch even contact opnemen met het vliegtuigmaatschappij. Volgens mij zullen ze niet moeilijk doen over de zaden maar wel over de bollen.