hoe wordt je piloot van de AIR FORCE ONE?

ik wil namelijk voor de president in Amerika vliegen of voor andere beroemde piloten dus kunnen jullie mij helpen...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
fremar
7 jaar geleden
deze vliegtuigen worden bestuurd door de beste piloten ter wereld, die vallen onder “Air Mobility Command´s 89th Airlift Wing, Andrews Air Force Base, Maryland
ronron1212
7 jaar geleden
De kans dat je ooit piloot wordt op dat vliegtuig is bijna onmogelijk zo niet onmogelijk.
Erna55
7 jaar geleden
Welke opleiding doe je nu ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met een NL paspoort ga je nooit de president van de VS vliegen...!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Eerst en vooral een belangrijke vraag : draag je een bril ? Je moet namelijk een test afleggen om piloot te worden voor je ogen ,Als die negatief is kan je geen piloot worden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
maar als ik een Amerikaanse paspoort hebt dan kan je toch wel?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nou, ambitieur ben je in elk geval wel, en dat is een van de allerbelangrijkste voorwaarden. Maar ik ben het eens met de reacties hierboven, de kans dat dat ooit zal lukken is uiterst klein, zelfs met een Amerikaans paspoort. je zult dan eerst jezelf moeten bewijzen in de Amerikaanse luchtmacht, en daar in komen is als Nederlander al een hele opgave. Misschien kun je je ambities wat bijstellen en inzetten op het vliegen van het Nederlandse regeringsvliegtuig? Dat lijkt me haalbaarder dan de Airforce 1. Overigens nog ene interessant eitje dat je misschie niet wist: Airforce 1 is niet één bepaald vliegtuig (de omgebouwde B747 die iedereen kent), maar is het callsign van het vliegtuig dat de president aan boord heeft. Als de preident in een ander vliegtuig vliegt, is dat dus de Airforce 1; zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Air_Force_One_(roepletter)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beste solemanali2002 Best volgende volgorde aanhouden:
1) een applicatieformulier invullen. Let hierbij op, links onderaan moet het rijksregisternummer correct ingevuld worden. Bij de krachtige motivatie let je op een adequate technische kennis en een vermelding van je cardiovasculaire waarden. Ook het verschil in oogsterkte in links en rechts zijn belangrijk. Diepzicht speelt hier minder een rol. Let hierbij ook op een correcte taal.
2)Meld je aan bij de dichtbijzijnde airforceone basis. Zij kunnen autonoom beslissen of zij je sollicitatie bekrachtigen, ja dan nee. Doe stevige sportschoenen aan, het kan er nogal stevig aan toe gaan. Vergeet ook je lunch niet, ze voorzien daar meestal niet in eten.
3)Dan is het wachten op een bevestiging van de Secretaris-Generaal van derde graad. Met deze toestemming kan je een greencard verkrijgen voor 3 maanden. Maar 3 maanden moet zeker voldoende zijn voor het afronden van de basisopleiding.
Let wel, na deze opleiding ben je nog geen piloot! Veel succes

Antwoorden (1)

NIET, de president laat enken mensen met Amerikaanse achtergrond hem vliegen.