Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een f16 helm met mondstuk kopen?

Ik zoek voor mijn verzameling een f16 helm met mondstuk voor zuurstoftoevoer maar kan ze nergens vinden prijs maakt me erg veel uit wil er graag 1 hebben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Soms liggen ze bij dumpzaken. Ze zijn vrij duur, ongeveer vanaf 2500 euro. Zijn erg zeldzaam. De kans dat je ze rechtstreeks via de luchtmacht vind is nagenoeg nul. Dan zal je echt kennissen met de hogere rangen binnen de luchtmacht moeten hebben om iets te "ritselen" zodat in militaire kringen heet. Nieuw kopen kan je vergeten. Zet het uit je hoofd, de kans dat je de staat wint is groter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus voor je antwoord!
Uit eigen ervaring is dit zeer gewild materiaal. (ik heb een F16-instructeur-broer)

Andere antwoorden (3)

Denk niet dat deze zomaar te koop zijn. Lijkt me sterk dst de luchtmacht ze zomaar verkoopt! En ik dacht dat die dingen iets van 200.000 kosten ofso! Zat er geen schermpje in dat donkere glas?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens bij de luchtmacht, misschien liggen daar defecte onderdelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ebay of iets en dan afgekeurd materiaal is helemaal perfect maar word afgekeurd omdat er een krasje of iets opzit, dus nog helemaal perfect om de kleinste dingen kunnen ze al afgekeurd worden ik heb er ervaring mee;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding