Hoe veel ben je maandelijks ongeveer kwijt aan een klein vliegtuigje voor 4 personen,al je je vliegbrevet al hebt en het vliegtuig al gekocht hebt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.3K
jc54
7 jaar geleden
Zal er nogal aan liggen wat je er mee gaat doen, alleen pleziervluchtjes of zakelijk gebruik.......

Antwoorden (1)

Stalling ~€2500 p/j
Verzekering ~€1500 p/j.
BvL en radio licentie ~€250 p/j.
2-jaarlijkse instrument check ~€250 p/j
Da’s €375 p/m En dan heb je nog geen meter gevlogen….

En als je dan gaat vliegen, dan zijn de lopende kosten:
AVGAS UL91 = € 2,363 per liter (20 Liter p/u)
Landings rechten ~€30 per landing.
Onderhoud en reparatie zijn nog niet meegerekend.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke en dat zijn de prijzen,als je hem in Nederland laat stallen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, Lelystad is als voorbeeld... Weet niet hoe groot je vliegtuigje is, maar gemiddeld kun je dat aanhouden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die ik op het oog heb is hetzelfde model,als op de foto. Weet u toevallig ook of de brandstof en het laten stallen in Duitsland goedkoper is?