Heeft de KLM Boeing 747-400 een interactief entertainmentsysteem bij elke stoel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Hier het juiste antwoord.

Op dit moment worden alle 747 van de KLm gerefresht.
Dat betekent dat ze de schuur ingaan en op schroef tot schroef bijna wordt gestript. (dat heet een D check)

De toestellen die geweest zijn hebben nu dezelfde stoelen als in de 777 serie en dus entertainment.
De serie die nog de schuur in moet nog niet. Dat gaat nog wel even duren. een ombouw en D check duurt 6 weken per toestel.
Op dit moment staat de PH-BFM binnen.

Toegevoegd na 27 minuten:
NB: Het maakt dus niet uit of het een passagiers of combiuitvoering is.
Ik denk dat de ombouw nog wel 1 tot 1,5 jaar gaat duren.

En vracht heeft geen steolen dus is niet van toepassing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een week geleden nog met "deze jongen" (mee)gevlogen. Niets van een entertainmentsysteem, ook niet een TV per stoel, zoals ook regelmatig gesuggereerd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen in de dure 'World Business Class'.
De paupers moeten het doen met grote schermen met een film die voor je uitgekozen wordt.
Het heet overigens een Inflight Entertainment System.
AWM
14 jaar geleden
Ik wilde zeggen: misschien hangt het ervan af of je intercontinentaal vloog of niet. Maar ik heb 't maar even verder opgezocht en vond dit:

Er zijn twee soorten.
De 747-400 (744)
Daarover wordt gezegd:
All World Business class seats are equipped with Panasonic eX2 Audio and Video onDemand system with 10.4" individual screens and control panels so they can start and stop their personal entertainment program at their leisure. In economy class, there are overhead video screens throughout the cabin.

En de 747-400 combi (74E)
Daarover wordt gezegd:
All World Business Class seats feature personal in-seat video screens with 12 video channels. In economy class, there are overhead video screens throughout the cabin.

Vermoedelijk reisde jij economy class, als je die personal dingen miste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Week geleden ook mee gevlogen met deze boeing.
Er hangen wel tv's om de twee meter, die je met een oortje, die je krijgt na het opstijgen, kunt beluisteren.
Wij hadden een vlucht van negen en een half uur...
Wat mij opviel was, dat je "bezig word gehouden" met allerlei versnaperingen, eten en drinken (frans cognacje gedronken!) Dit zat bij de prijs inbegrepen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de passagiersuitvoering zie hierboven.
In de vrachtuitvoering helemaal geen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens degegevens van de KLM alleen in de World B Class,Alle stoelen in alle klassen van onze Boeing 777-, MD11- en Airbus A330-toestellen en in de World Business Class van de Boeing 747 hebben een persoonlijk beeldscherm en interactief entertainment.