waar kan ik de passagierslijst vinden van de Kogalymavia Flight 9268 die op 31 oktober 2015 neerstortte?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Die zul je niet vinden, dat is tegen de privacywetgeving.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De Britse omroep BBC verwijst in het artikel op deze website http://www.bbc.com/news/world-middle-east-34687990 (onder voorbehoud) naar deze website http://www.atorus.ru/new/33181.html.

De tekst over de passagierslijst in dat artikel luidt: "The Association of Tour Operators of Russia (ATOR) has published a list of what it says are the names of the passengers and crew on its website.".

In het artikel staat verder:

"Who are the victims?

The plane was carrying 224 people in total. The dead are made up of 219 Russian citizens, four Ukrainians and one Belarus national. Out of the 217 passengers, 138 were women, 62 men and 17 children. Most were tourists."

Er zijn dus volgens dat artikel 219 Russen, vier Oekraïners en één Wit-Rus aan boord geweest.