Is er een website waar je twee vliegtuigmodellen kan vergelijken op comfort?

Ik ga 13 juni op vakantie en hoewel de prijs niet zoveel scheelt zijn het wel twee verschillende types vliegtuigen. Hoe kan ik makkelijk vergelijken wat aangenamer zit tussen een 747-400 en een 787-8 Dreamliner?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Overigens hangt het comfort niet alleen af van het type, maar ook van de luchtvaartmaatschappij. Goedkope maatschappijen zetten de stoelen domweg dichter op elkaar...

Het beste antwoord

Je zou kunnen kijken op http://www.seatguru.com/. Daar staan beoordelingen van talrijke vliegtuigtypen van heel veel maatschappijen. Inclusief aanduiding van goede en slechte plekken en reviews van passagiers.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
wow, wat een leuke site. die moet ik onthouden :)