Kan je een bag-in-box wijn 3 liter meenemen in het vliegtuig?

Vliegtuig meegenomen, blijft dit dan heel ??

een jaar geleden
2.2K
tinus1969
een jaar geleden
Als ruimbagage? Meestal gaat dat goed. Meestal.
Bordensteker
een jaar geleden
Bijdragen 19 en 20 op https://www.tripadvisor.co.za/ShowTopic-g1-i10702-k13439074-o10-Packing_a_wine_box_in_suitcase-Air_Travel.html melden (in het Engels) dat ze dit vaker gedaan hebben (een met extra schokdempend spul er omheen) en dat ze er geen probleem mee gehad hebben. Meer heb ik er niet over gevonden. De andere reageerders in dat topic stellen vooral deze transportwijze ter discussie. Maar dát was de vraag dus niet daar.
Edraket
een jaar geleden
Als ik jou was zou ik dit uittesten door zo'n box van zeg zo'n 2 meter te laten vallen en kijken of die openbarst. Hiermee simuleer je min of meer de krachten die op koffer en box worden uitgeoefend als de koffers in het vliegtuig worden geladen. Waarschijnlijk is 1 meter hoogte ook genoeg, maar het lijkt me beter om het dubbele te kiezen.
paulus811
een jaar geleden
Heb ooit een collega gehad die 3 flessen wijn in de ruimbagage meenam, alle 3 kapot en de inhoud en koffer verziekt.

Geef als eerste antwoord