Wat kost het om een boeing 747 te huren voor 1 dag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Naast veel tijd ook veel geld.
Antoni
9 jaar geleden
Moet ie nog kunnen vliegen of hoeft dat niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In aviodrome Lelystad kun je inderdaad een boeing 747 huren voor een evenement oid.
Antoni
9 jaar geleden
Meer info op http://www.aviodromezakelijk.nl/zaalinformatie/boeing-747/.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
info@globalaviation.nl
Hier kun je prijzen opvragen en op nog meer sites.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bij dit bedrijf kun je op deze pagina voorbeelden bekijken wat het huren van een vliegtuig kost https://www.firstclassaviation.nl/prive-vliegtuig-huren/ Ook kun je ze bellen mocht je snel een schatting van de prijs / kosten willen hebben.

Antwoorden (1)

Hangt er van af van waar je wil vertrekken en waar je naar toe wilt vliegen.
Een vlieguur 747 kost ongeveer €20.000,-, maar daar komen de belastingen van de luchthavens en zo nog bij.