Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de beveiliging op Schiphol gericht om bepaalde personen buiten Amerika te houden, of ook om personen in Nederland te houden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat weet ik niet maar wat ik wel kan zeggen is dat ik meer en meer de indruk heb dat alle beveiligingen (niet alleen op schiphol) in werking worden gesteld voor Amerika. Ik heb zo de indruk dat je de andere landen met gemak binnenkan maar voor Amerika, NeeNeeNee! Ook al was er 9/11 , hebben andere landen niet evenveel recht om beveiligd te worden voor terroristische aanvallen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mensen mogen er niet in of uit, maar de griep mag er wel in of uit...

Het is namelijk geen van beide, het is allemaal big brother is watching you... Every step you make will be recorded, just in case you ever might turn out to be a criminal...

Ga eens een stuk rijden in Nederland over de snelweg of het maakt niet uit waar, en tel eens alle camera's die er langs de weg staan, het is toch allemaal big brother...

Het is allemaal controle en controle... En het heeft succes, zoals laatst hadden ze door de camera´s een aanslag in New York verijdeld waarmee ze honderden doden hebben helpen voorkomen, later bleek dat de opgepakten nog niet een deuk in een pakje boter konden slaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met zo'n tip om camera's te gaan tellen krijg je veel verkeersongevallen. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan staat dat wel weer op de foto... LOL
Niet om mensen buiten Amerika te houden. Die controle gebeurt bij de aanvraag van je visum en bij immigration in de USA. De marechaussee controleert of je het land wel uit mag. Het beveiligingspersoneel is puur gericht op de veiligheid van de vlucht.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding