Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Goede middag. Ik zou graag mijn hond mee willen neemen in de handbagage van Ryanair...mag dat?

Mijn hond is ca 3 kilo....ik zou hem graag mee willen neemen in een speciale vervoersbox die aan de richtlijnen van de afmeting voldoen. Nu heb ik al verschillende dingen gehoord en van de site word je ook niet echt wijzer. Kon ook geen contactmail vinden. Kan iemand mij helpen? Bedankt alvast voor een reactie... Mvg Britta

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een goede middag ,)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ryanair accepteert geen honden, alleen begeleide honden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interessante link:
http://www.pettravel.com/airline_pet_rules/ryanair.cfm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begeleide honden of Geleidehonden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blindegeleidehonden bedoel ik idd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ryanair vervoert op geen enkele route huisdieren of dieren. Zelfs blindegeleide/assistentiehonden worden alleen op bepaalde vluchten meegenomen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Bij ons in vliegtuig vanaf Cyprus ,was wel een vrouw met een kat,ook in speciale box.ze had hem op de schoot.
Was wel met transavia.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Transavia is verre van ryanair.
Bij budget maatschappijen is het meestal niet toegestaan om dieren mee te nemen.
Ik zou altijd voordat je boekt eerst contact opnemen met de maatschappij of anders met het rijsbureau die kunnen je altijd redelijk goed verder helpen.(behalve budgetmaatschappijen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding