Wanneer je in een Boeing 747 zit, en je zit bij de nooduitgangen... waar zit dat je schermpje voor je inflight entertainment?

Het gaat over een stoel in de Economy-class, type 747-400.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K

Het beste antwoord

Die zit op een inklapbare manier vast aan je stoelleuning.
Plaatje bij antwoord
escape
13 jaar geleden
Utrecht
13 jaar geleden
Klopt. Het TV scherm, maar ook je tafeltje zit opgevouwen in de stoelleuning.
Je hebt dus wel meer beenruimte, maar de stoelbreedte is iets minder.
escape
13 jaar geleden
De leuning zit aan de stoel, maar ondersteunt je arm. Is stoelleuning geen woord? Ik ga aan mezelf twijfelen...

Andere antwoorden (1)

Nooduitgangen zitten bij elke 747 op dezelde plek. Het inflight entertainment kan per maatschappij verschillend zijn, ligt er maar net aan hoeveel geld ze hier aan willen besteden. Sommige maatschappijen hebben een paar grote schermen door de cabin hangen, de meer luxere hebben personal screens.

Voor cabine foto's kun je naar www.airliners.net surven, daar kan je interieur foto's bekijken.