Waar kan ik een overzicht vinden van wat de kosten zijn voor extra bagage per kilo per vliegtuigmaatschappij ?

Ik ben een scriptie aan het schrijven over de problematiek van overbagage in Nederland.
Zo doende ben ik op zoek naar deze informatie.
Als iemand mij zou kunnen helpen of een tip heeft waar ik dit soort gegevens zou kunnen vinden, zijn deze van harte welkom.
Alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Ik weet dat deze gegevens op de sites staan van de vliegtuigmaatschappijen maar ik vraag mij af of er niet een overzicht al bestaat waar de verschillende partijen met elkaar vergeleken worden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb een klein overzicht gevonden van slechts enkele luchtvaartmaatschappijen, als ik er nog een vind zal ik het laten weten!

Toegevoegd na 6 minuten:
Moet er wel even bijzeggen dat ik niet weet van wanneer deze informatie is

Toegevoegd na 12 minuten:
Veel bronnen melden in het algemeen dat dit tussen de €8 en €30 kan kosten, dus veel meer kan ik er niet over zeggen. Je kunt via google zoeken op: kosten overbagage (en dan vul jij de luchtvaartmaatschappij in).