Ik heb er jaren geleden wel eens mee gevlogen binnen Europa, codeshare met Swiss volgens mij.
Best een prima maatschappij met goede vliegtuigen en service. Zwitsers, dus degelijk.
12 jaar geleden
Het is een goede Luchtvaartmaatschappij. Het heeft een 3 Sterren Rating. Ik heb een linkje bijgevoegd om andere reviews te bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vliegen niet veel op Schiphol, Maar een gewone nette maatschappij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Edelweiss Air
Zurich - Zürich-Kloten - ZRHAntalya - Antalya - AYT
Datum zondag 26 oktober 2008
Vluchtnummer EDW 8580
Reisklasse Economy

Geschreven door Florian Nichtweit:
Meer beenruimte dan bij Lauda Air. Het vliegtuig was netjes en schoon. Personeel was erg vriendelijk. Goede vlucht: netjes optijd aangekomen.