Mag ik wel vloeistoffen meenemen groter dan 100ml en spuit deobussen in het ruimbagage van een vliegtuig bij Transavia?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ja, de 1 liter grens geldt alleen voor handbagage. Je mag geen uiteraard geen vloeibare explosieven meenemen, ook niet in de koffer die je incheckt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hihi goeie zeg!
tinus1969
9 jaar geleden
Voor spuitbussen gelden wel beperkingen -ook in je ruimbagage.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus bijvoorbeeld een axe deobus van 150ml mag ik in mijn ruimbagage koffer meenemen?
paulus811
9 jaar geleden
geen enkel probleem. Ik vlieg maandelijks Amsterdam - New York en heb altijd spuitbussen voor scheergel etc bij me.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Messen en dergelijke mogen ook gewoon mee in je koffer. Lucifers en aanstekers dan weer niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
:)

Andere antwoorden (1)

toen ik met transavia vloog werd mijn deoderand, en mijn flesje water wat ik nota bene zelf op schiphol had gekocht toch bij de douane ingenomen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zondag
9 jaar geleden
Ik neem aan dat dat handbagage was.